Teknisk Service

HIN A/S er landets største elektronikleverandør. Vi har egen serviceafdeling og med placeringen lige midt i Danmark, er der kort afstand til alle vores kunder. Serviceafdelingen er specialister indenfor service og procesoptimering på alle vore produkter.

Vi besidder en meget stor kompetence på de relevante områder og udformer gerne individuelle tekniske løsninger, såvel som vi gerne udarbejder tilstandsrapporter med udførlig billeddokumentation, før en evt. renovering eller servicekontrakt igangsættes.

Rutinemæssige serviceintervaller forlænger maskinernes levetid og minimerer nedbrud. Vores serviceafdeling har med erfaring fra de mange maskiner vi har til at køre i hele Skandinavien, netop den viden der sikrer at vores kunders maskiner altid kører optimalt.

HIN Service er specialister og certificerede inden for:

  • Board handling, Loader og Unloader fra eks. E-CUBE, ELECTRO DESIGN og NUTEK
  • Printere fra eks. ESSEMTEC og SPEEDPRINT
  • Pick & Place fra ESSEMTEC og JUKI
  • Reflow, fra eks. HELLER, SEHO og ESSEMTEC
  • Vapour phase, fra ASSCON
  • Bølgelodning, fra eks. SEHO og EBSO
  • Vaskemaskiner fra eks. M.B.TECH og FINNSONIC

Langt de fleste problemer ved SMD lodning oprinder fra screeningsprocessen. hin Service forestår naturligvis installation af vores printere, men hjælper ligeså gerne ved procesoptimering af det nye såvel som gamle udstyr.

Vores specialister har mere end 10 års erfaring i installation, indkøring og optimering af Pick & Place udstyr. Vi har testudstyr til kalibrering af hele maskinen og tilbyder adgang til Hotline efter garantiperiodens udløb. Desuden tilbyder vi reparation og service af Feedere.

Vi tilbyder at teste og optimere forbruget af N2 applikationer. Vi har også ekspertise indenfor flus rensesystemer samt rengøring af disse.

HIN Service holder kunderne opdateret med nyeste optioner af hardware og software.
Vores kernekompetencer er:

  • Årlige eller systematisk vedligehold af maskiner i form af individuelt udformede serviceaftaler.
  • Udarbejdelse af tilstandsrapporter med efterfølgende tilbud på renovering eller service.
  • AD-hoc opgaver med start på udbedring af fejl indenfor 24 timer.
  • Flytning og indkøring af produktionslinier
  • Opsamling af alle data i et enkelt og sikkert CRM system, med fejl-log og data registrering.
  • Et gennemfotograferet og opdateret lagersystem med de mest anvendte reservedele på lager til direkte levering samme dag.

Renovering af maskiner eller maskindele, eks. afbrænding af kæder, komplet eller delvis isrensning til eks. fjernelse af flusser.

Teknisk service og bestilling af reservedele